نازنین احمدی
نوشته شده توسط : پلیکا

آثار نازنین احمدی تله فیلم آیینه لبریز اینجا آسمان ابری است لیلا می میرد فیلم سینمایی ابر بارانش گرفته (۱۳۹۸) ناپدید شدن (1396) ضربه فنی (1396) سندباد و سارا (۱۳۹۵) حریر (۱۳۹۳) قبیله من (۱۳۹۰) سه زن (۱۳۸۵). سال 1390 با نفش زن روس در فیلم قبیله من فعالیت اش در سینما حرفه ای شد سپس مدتی کار مونتاژ و تدوین را نیز انجام می داد,فیلم حریم سال 93 و سندباد و سارا سال 96 از کارهای او در سینما بود. نازنین احمدی بازیگر زن کشورمان افتخاری بزرگ را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند و در جشنواره فجر ۹۸ Crystal Simorgh سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کرده است. زندگی هنری نازنین احمدی اولین بار وقتی 20 ساله بود با حضور در کلاس های حمید سمندریان وارد این عرصه شد تا اینکه با اتودهای تمرینی و دانشجویی ادامه داد.

اما درباره چگونگی حضورم در فیلم باید بگویم ابتدا که فیلمنامه را خواندم شیفته آن شدم و آقای برزگر نیز لحظه به لحظه در کنار من بود و به نقشم کمک می کرد. بصورت حرفه ای از تئاتر شهر شروع کرد و با حضور در نمایش های هد هد، مجلس نامه، واقعه در مجلس، سودابه خانی، پنهانی خانه پنج در تجربیات موفقی بدست آورد. خانم احمدی 22 بهمن 98 در اختتامیه جشنواره فیلم فجر دوره 38 توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم ابر بارانش گرفته را بدست آورد. فعالیت خود را بصورت جدی از تئاتر شروع کرد سپس تجربه کوتاهی در تلویزیون بدست آورد و حالا در سینما می درخشد و کار نقاشی و تدوین هم انجام می دهد.

اولین بار در سال 1385 در فیلم سه زن به کارگردانی منیژه حکمت جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 87 در سریال بی گناهان محصول شبکه سوم حضور داشت. اینستاگرام نازنین احمدی نازنین احمدی فعال در شبکه اجتماعی به ویژه اینستاگرام استnazaninahmadi1@ نشانی اینستاگرام نازنین احمدی است. جوایز نازنین احمدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن اهدا شد به نازنین احمدی برای فیلم “ابر بارانش گرفته”. او همچنین در فیلم های کوتاه آیینه، لبریز، اینجا آسمان ابر است و لیلا می میرد نیز بازی کرد که هنوزم این حضور ادامه دارد. افتخارات نازنین احمدی نازنین احمدی از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

 

بیوگرافی کامل نازنین احمدی + تصاویر و اینستاگرام

نام نام خانوادگی :نازنین احمدیمدرک تحصیلی :  لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهراننازنین احمدی سیمرغعکس نازنین احمدیاینستاگرام نازنین احمدی اینستاگرام نازنین احمدی ابر بارانش گرفتهنازنین احمدیفیلم های نازنـین احـمدی ۱۳۹۸ فیلم ابر بارانش گرفته ۱۳۹۶ فیلم ترخیص ۱۳۹۶ فیلم ناپدید شدن ۱۳۹۶ فیلم ضربه فنی ۱۳۹۵ فیلم سندباد و سارا ۱۳۹۳ فیلم حریر ۱۳۹۰ فیلم قبیله من ۱۳۸۵ فیلم سه زن نازنین احمدی بازیگرنازنین احمدی. بازیگران فیلم ابر بارانش گرفته نازنین احمدیمزدک میرعابدینیعلی ثانی فر ارشیا نیک بینحمیدرضا مالکی کاوه هادی مقدم سورن مناساکانیان منصوره ایزد پناه پریسا بهپوری ناهید حدادی رامین محمدیان محمود کیان پریسا خواجه دهی سالار دریامج یحیی حقیقت خواه نهال موسوی سعید میرزایی شهین کاظمیجمال سادات رها تقواییعلی موسوی نژاد حمید امیدوارامید کارگردان به اکران ابر بارانش گرفته.

مجید برزگر کارگردان این فیلم در مورد اکران این فیلک گفته است سینمای ایران در این مدت کم تماشاگر تر شده ولی تجربه فیلم های قبلی ام به من نشان می دهد که اگر فیلم خوب و درست ساخته شود تماشاگران خاموش را به سینما می آورد و از این جهت می توانم به اکران امید داشته باشم. در 22 بهمن 1398 زمانی که در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر نام او را به عنوان برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن خواندند ، او با چشمانی لبریز از اشک بر روی صحنه آمد و گفت : افتخار میکنم که سیمرغ را در فیلم مجید برزگر گرفتم. خانم احمدی در این سال ها در کار مونتاژ هم وارد شدند و این کار باعث شده است در زمینه بازیگری از آموخته های علم مونتاژ بهره ببرد و در اصل هدف اصلی او بازیگری می باشد و مونتاژ صرفا یک کمک کننده بوده است.

نازنین احمدی در این باره که می گویند نقش وی در فیلم « ابر بارانش گرفته » بیش از اندازه کم دیالوگ است گفته : این نقش کم دیالوگ نیست ، وقتی فیلم نامه این فیلم را خواندم شیفته ی آن شدم. نمایش های شاخص او عبارت اند از : مجلس نامه ، واقعه در مجلس سودابه خوانی ، پنهان خانه پنج در ، تله موش ، هدهد ، دقیقه‌ های بی حوصله و…نازنین احمدی مقابل دوربین. بیوگرافی کامل نازنین احمدی + تصاویر و اینستاگرامعکس نازنین احمدیبیوگرافی نازنین احمدینازنین احمدی برنده سیمرغنازنین احمدی برنده سیمرغعلاقه به نقاشی. نازنین احمدی در کنار تحصیل در رشته بازیگری و هرگز از فضای تئاتر دور نشد و در دوران دانشجویی هم در تئاتر های زیادی حضور داشت.

 

بیوگرافی نازنین احمدی - میکروبین | بازیگر نقش لیلا در سریال بی گناهان

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. نازنین احمدی به خاطر بازی در فیلم ابر بارانش گرفته به کارگردانی مجید برزگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. احمدی پس از بازی در سریال بیگناهان، چند سالی را در کشور آلمان سکونت داشت و سپس در سال ۱۳۹۲ به ایران بازگشت و به فعالیت خود ادامه داد. احمدی برای بازی در فیلم ابر بارانش گرفته برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. وی اولین بار با حضور در کلاس های حمید سمندریان وارد عرصه بازیگری شد و به جز بازیگری در زمینه مونتاژ و تدوین نیز فعالیت دارد.

او فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. نازنین احمدی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. بیوگرافی نازنین احمدی بازیگر نقش لیلا در سریال بی گناهان.

نازنین احمدی بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر ۹۸ کیست؟ + بیوگرافی

نازنین احمدی توانست برای بازی در فیلم سینمایی ” ابر بارانش گرفته ” به کارگردانی و به تهیه‌ کنندگی مجید برزگر و به نویسندگی آرمان خوانساریان و مجید برزگر به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم ۹۸ شناخته شود! لازم به بیان است داستان فیلم سینمایی ” ابر بارانش گرفته ” داستان پرستار ۳۵ ساله و مجربی به نام سارا است که به بیماران خود کمک می‌ کند تا آرام شوند، حتی آن ها که امیدی به زنده ماندنشان نیست…!. نازنین به غیر از فعالیت های دانشجویی خود، فعالیت حرفه ای را نیز از تئاتر شهر آغاز کرد و توانست در نمایش های ” هدهد ” ، ” مجلس نامه ” ، ” واقعه در مجلس سودابه خوانی ” ، ” پنهان خانه پنج در ” ، ” تله موش ” ، ” دقیقه های بی حوصله ” و… به ایفای نقش بپردازد.

فیلم سینمایی ” ابر بارانش گرفته ” چهارمین فیلم بلند مجید برزگر در مقام کارگردان است! او پیش از این فیلم هایی نظیر ” یک شهروند کاملا معمولی “، ” پرویز ” ، ” فصل باران‌ های موسمی ” و … را کارگردانی کرده است که با بازخورد خوبی از سوی منتقدان روبرو شده اند!. مجید برزگر آخرین بار در سال ۱۳۹۳ شمسی با فیلم سینمایی ” یک شهروند کاملا معمولی ” در جشنواره فیلم فجر حاضر بود و پس از آن مدتی را به فعالیت در حوزه تهیه‌ کنندگی پرداخت. فیلم‌ های قبلی برزگر معمولا از سوی منتقدان سینما مورد توجه قرار گرفته است و می‌ توان آثار او را یکی از متفاوت‌ ترین آثار سینمای ایران در سال‌ های اخیر دانست.

نازنین احمدی همچنین در سریال تلویزیونی ” بی گناهان ” به کارگردانی احمد امینی و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش بپردازد. او همچنین در فیلم های کوتاه ” آیینه ” ، ” لبریز ” ، ” اینجا آسمان ابری است ” ، ” لیلا می میرد ” و… نیز حضور داشته است. لازم به بیان است نازنین در طی سال های اخیر، در کنار حرفه ی بازیگری به صورت حرفه ای در کار مونتاژ نیز فعال است. دریافت لینک کوتاه این نوشته: کپی کن! کپی شد! برچسب هااسلایدشو نازنین احمدی. نازنین احمدی فارغ التحصل مقطع لیسانس رشته ی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

 

‏نازنین احمدی‏ Nazanin Ahmadi

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی نازنین احمدی، آثار نازنین احمدی، جوایز نازنین احمدی، همکاران نازنین احمدی، گالری عکس نازنین احمدی، قد نازنین احمدی، وزن نازنین احمدی، رنگ چشم نازنین احمدی، وضعیت تأهل و همسر نازنین احمدی، فرزندان نازنین احمدی، حواشی نازنین احمدی و کودکی نازنین احمدی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بی گناهان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نازنین احمدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران رجبی، نیکی کریمی، پگاه آهنگرانی و مریم بوبانی را تجربه کرد. در واقع نازنین احمدی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم حریر، فیلم قبیله من و فیلم سه زن به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال بی گناهان بازی کرده است.

مثلا اثری که در بیوگرافی نازنین احمدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال بی گناهان محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی نازنین احمدی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم قبیله من محسوب می‌شود. نازنین احمدی توانست با بازی در سریال بی گناهان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، مسعود کرامتی و مهدی پاکدل بر تجارب او افزود. در واقع هر چقدر نازنین احمدی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی نازنین احمدی درخشان‌تر خواهد شد. اگر در مورد بیوگرافی نازنین احمدی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران نازنین احمدی کرده باشید.

اگر می‌خواهید با بیوگرافی نازنین احمدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نازنین احمدی در منظوم سر بزنید. نازنین احمدی سال 1387 سریال بی گناهان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نازنین احمدی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. امتیازی که هر یک از آثار نازنین احمدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. نازنین احمدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1385 در فیلم سه زن به کارگردانی منیژه حکمت بازی کرده است.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: